piątek, 24 grudnia 2010

Zawieszki choinkowe

Kolorowe, piękne ozdoby na choinkę możemy kupić w każdym sklepie za niewielkie pieniądze. Ja jednak mam sentyment do dekoracji wykonanych ręcznie, których kilka zawsze wieszam na choince. Lubię też obdarowywać bliskie osoby takimi drobiazgami.Dla mojej przyjaciółki wykonałam te trzy serduszka z wizerunkiem jej córeczki. Są to jej pierwsze święta,więc z tyłu serduszka mają odpowiednią adnotację.Może nie są takie perfekcyjne i "fabryczne" ,ale mają w sobie wielki ładunek serdeczności, sympatii i radości.Myślę,że to, szczególnie w ten świąteczny czas jest bardzo ważne. Wszystkim Czytelnikom i Odwiedzającym życzę Wesołych Świąt i dziekuję,że do mnie zaglądacie.

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się pomysł i wykonanie!
    Życzę Ci wesołych i spokojnych Świąt w gronie najbiższych :-)*

    OdpowiedzUsuń
  2. kasica:dziekuję,zawieszki juz wiszą na choince u przyjaciółki:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.