piątek, 18 lutego 2011

Anioł gigant śmietankowy


Uffff, co to była za robota! Kilka poprawek nad samą formą, prucia,szycia na nowo etc...Oto na zamówienie Różanego Anioła powstał anioł gigant śmietankowy. Zgodnie z życzeniem zamawiającej są tu lny, koronki,falbanki, różyczka, czepek,papucie:) Projekt został przyjęty z aprobatą,więc teraz Wy możecie zobaczyć efekt końcowy. Ponad pół metra anioła, to chyba dwa razy więcej anielskiej opieki?hahahaPS. Dla zainteresowanych CANDY trwa jeszcze tylko dziś do północy. Jutro w osobnym poście ogłoszę wyniki i zwycięzcę!

23 komentarze:

  1. Moje marzenie na dziś- ucieszyć się jutro z wygranej! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to chyba marzenia każdej biorącej udział w Twoim Candy.
    A Anielina jest cudowna. Różany Anioł pewnie skacze z radości.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dużo miłości w sobie, więc myślę, że podołam w opiece nad tym wspaniałym aniołem!
    Dziękuję i też nie ukrywam, że czekam na cud w związku z Candy ;)Ale to musiałby być mega cud!
    Pozdrawiam! :)
    P.s
    Kajka
    skacze, skacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ona słodka.. Dojrzewam do decyzji- też podoba mi się taka Anielica, chyba niedługo sie skusze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny anioł! Oh jak bym chciała takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje wykonanie i sugestie Anioła... przepiękna anielica wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ;) I jaka duża ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity ten anioł gigant i jakiż cudowny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. anioł piękny, te paputki - cudne !!!
    buziole pracusiu :**

    OdpowiedzUsuń
  10. oj masz główkę pełną pomysłów i wyobraźni! Gratuluję pięknych prac i pomysłów w ich opisywaniu. To rzadkość w dzisiejszych czasach. Uwielbiam Twoje prace. Są cudne i klimatyczne. Pięknie odszyte z dbałością o każdy szczegół. Ale o tym już pewnie tutaj pisałam :) i jak zwykle sie powtarzam. No,ale cóż innego można napisać? w Twoim przypadku inaczej się nie da.
    Marzę o tym,aby choć w 40% szyć tak jak Ty.
    Na razie zaczynam,ale może za pare lat co z tego będzie hihihhiihi :D
    Pozdrawiam cieplutko Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Olbrzymia, wielka,ogromna...nie, najlepiej nazwę ją -okazała,nie tylko ze względu na niebagatelne wymiary ,ale też na jej urok.Śliczna fryzura,romantyczna sukienka z piękną koronką.I tak spełniło się marzenie o aniele Różanego Anioła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajeczny ten anioł gigant :) jak to się mówi, "kawał anioła" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny, jest co przytulić!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekny jak moja Gigantowa Króliczka jest bosko odszytaa guzik rewelacja jednak zmieniłam jej miejsce przeznaczenia została u mnie w pokoju.Wszyscy się zachwycają napewno zamówie jej jescze dużego kolege do pary ale to juz w przyszłym miesiącu.
    dziękuje i pozdrawiam ciepło Monika

    OdpowiedzUsuń
  15. o matko jaka piekna i duza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo... Jaka cudna:)
    Zakochana jestem w tym, co robisz, jestes uzalezniajaca:)

    pozdrawim serdecznie,Michasia

    OdpowiedzUsuń
  17. PRZEPIĘKNY!!!Oczu oderwać nie mogę! Podziwiam, podziwiam, podziwiam!
    Uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bez względu na rozmiar u ciebie anioły są zawsze piękne.

    OdpowiedzUsuń
  19. noooo kochana ten jest tak romantyczny i retro,że aż niemożliwe,aby się nie spodobał nowej właścicielce....phiii-a komu niby miałby się niespodobać?..i powtórzę za Kasicą...czepek jest odlotowy!!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.