wtorek, 8 lutego 2011

Duże liczby,dlugie uszy..

Otrzymałam zamówienie na zajączka giganta:)Powstał taki oto kawał panny! Wypychałam ją i wypychałam i końca nie było widać. Ponad pół metrowa (brzmi dumnie;),jakbym napisała,że ma 60cm ,to już nie wywiera takiego wrażenia hahahah)Zatem ponad pół metrowa zajaczka miała być w vintage stylu, lnach,koronkach. Ciekawostka: guzik na sukience ma ponad 100lat! Pochodzi z puszki na guziki mojej prababci:)Mam nadzieję,że spodoba sie i będzie pilnować nowego domostwa. A przy okazji link do Sympatycznej , kreatywnej Osóbki z naszej blogosfery , dla której stworzyłam Zajączkę Vintage:)PS. A TU rozdaję prezenty.Zabawa trwa do 18lutego.Zapraszam!

16 komentarzy:

  1. Czy można jeszcze jednego giganta zamówić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie:)szczegoly na maila prosze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ava cudny ten Gigant:)
    W ogóle Twój blog cudny i galeria :) zostanę na dłużej :**
    A jeszcze sie na candy zapisze i do siebie zapraszam :))
    buziole:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego wszystkiego nie napisałam, że jest najcudowniejszym zającem jakiegokolwiek widziałam w życiu. A ten guzik, to świetny pomysł no i w ten sposób zając stał się drogocenny. I trzeba go strzec...;)
    Już napisałam @, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Po prostu cudo,cudo,cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. No faktycznie ogromny krolik ale jest też ogromnie piękny i mistrzowsko wykonany!!! Zakochałam się w nim więc myślę , że będzie rewelacyjnie pasował do nowego domu!! A ten guzik jest niesamowity!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudowny chyba bym go z ramion nie wypuściła domyslam ile musiałaś pracy włożyc ale efekty rewela gigantyczny ukłon w twoja stronę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniec kochana... jest cudny... uwielbiam takie GIGANTY!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Duma mnie rozpiera bo to chyba mowa o mojej króliczce jest piekna i bosko będzie pasować do mojego mieszkania.Ava to mega zdolna kobieta ma złote ręce polecam Wszystkim jej Anioły i Królisie bo są przeurocze.

    pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. już dajcie spokoj hahaha i tak wystarczająco trudno mi sie z nim rozstać;)Wielkie dzieki za wasze komentarze!super sie je czyta!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudny. Ja tez bym się z nim nie rozstała. 100 letni guzik - ŁAŁ!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gigant bosssssssski!!!!! Przeuroczy i cudny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje króliczki są przeurocze, a ten na dokładkę w ogromnym rozmiarze:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, hej wyobraź sobie, że podobnie jak Ty dostałam niedawno zamówienie na mega tildowego króliczka. Już się boję wypychania hehe:)

    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękny ten Królik, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.