sobota, 5 lutego 2011

Wielkie CANDY pastelowe Romantyczny Dom


Witam wszystkich serdecznie i zapraszam na pierwsze swoje candy. Dla tych, którzy nie wiedzą,co to takiego,to wyjaśniam,że wszystkie przedmioty ze zdjęć mogą być Twoje zupełnie za darmo:)ZASADY UDZIAŁU W ZABAWIE: 1.pozostaw komentarz pod tym postem 2.Każdy może wziąć udział w zabawie ,ALE OSOBY PROWADZĄCE BLOGA prosze skopiować obrazek , KTORY JEST PONIZEJ LUB POWYZEJ(do wyboru;)i wkleić u siebie na blogu NA BOCZNYM PASKU z linkiem do tego posta.Obrazek musi tam pozostać do losowania.3.Losowanie odbędzie sie 18lutego(piątek,poznym wieczorem)4.Wyniki zostaną ogłoszone tego samego,bądz następnego dnia.5.Osoba, którą wylosuję zostanie poproszona o kontakt mailowy ze mną. UWAGA!-na kontakt będę czekać 48h.Jeśli do tego czasu Osoba wylosowana nie skontaktuje sie ze mną losowanie odbędzie sie ponownie....i tak do skutku:)))))A oto co otrzyma wylosowana Osoba:1.pełnych wymiarów aniołka 2.pełnych wymiarów zajaczka3.gąskę na piku4.siatkę bawełnianą z aplikacją5.kartkę z kopertą 6.puszkę serduszko z cukierkami 7.zawieszkę motylka przezroczystego na tasiemce:)
Na przekór burym dniom będzie to candy pastelowe:) Mam nadzieję,że sie spodoba i przyniesie komuś uśmiech!!!
Zapraszam do zabawy wszystkich chętnych.
Z niecierpliwością czekam na koniec zabawy, aby szybko wysłać komuś kolorową paczkę!!! Powodzenia!!!PS.Odpowiadając na maile od Was-TAK,OSOBY NIE POSIADAJACE BLOGA MOGA BRAC UDZIAŁ W ZABAWIE.ZAPRASZAM!

333 komentarze:

  1. Witam Cię serdecznie:)
    Chyba będę pierwsza, może nareszcie uda mi się coś wygrać:)Candy cudne i tyle w nim wspaniałości:)
    pozdrawiam słonecznie w te pochmurne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, ale cuda! Nie wyobrażam sobie, żeby mnie tu nie było w kolejce po takie skarby :)
    Jednocześnie zapraszam na swoje kapciuszkowe candy
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowne candy uwielbiam twoje tworki wiec szybciutko sie ustawiam w kolejce pozdrawiam bardzo goraco

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja cie, coś czuje, że zaprzyjaźniły by się z zającem szarakiem, elfem i reszta zgraja aniołków!!! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nio pięknotki niesłychane , moja Juleczka już przebiera nóżkami :))) może się nam uda ....
    pozdrawiam cieplutko w ten paskudny dzień ..

    OdpowiedzUsuń
  6. cudeńka :) chętnie stanę po nie w kolejce :)
    i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj
    Robisz przesliczne candy.. Mam juz dwie Twoje prace ktore z duma prezentowaly sie na moim swiatecznym kominku.. pozdrawiam Monika. S.

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cuda, ślicznych prezentów starczyłoby dla całej gromadki :). Uszczęśliwisz kogoś na maxa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już uśmiech mam na twarzy od samych zdjęć,a co dopiero po otrzymaniu Twojej pracy. Przepiękne Candy,dlatego ogromną przyjemnością będzie dla mnie ustawić się w kolejce po wygraną. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. jako wierna fanka Twojej twórczości ustawiam się w kolejce i z niecierpliwością czekam na losowanie. pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne Candy takie w sam raz dla różanego...
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na cud ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny komplet - taki maly przeglad Twojej tworczosci. Cudownie byloby go miec u siebie na polce, scianie, wieszaku..
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień Dobry

    Jako że jest rok królika to i mój e-mail tutaj przenika.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  14. Rany tyle Twoich prześlicznych prac! Uwielbiam Twoje aniołki i króliczki!Wszystko co robisz jest takie piękne!Taka wygrana to by było COŚ!
    Staje koniecznie w kolejce i z całych sił będę za siebie trzymać kciuki w dniu losowania :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje aniołki są cudowne i magiczne :) ...obdarowałam już nimi całą rodzinkę
    jeden z rezerwy wystartuje lada moment do Niemiec, gdzie właśnie narodziło się hiszpańsko-niemieckie dzieciątko o imieniu Pablo :-)
    aniołek dobry na wszystko
    aniołeczki na małe i duże smuteczki,na dobry początek, na smutku zaczątek i zajączki z kolorowej łączki, kwiatkami pachnące-zachwycające, domek ocieplające :--]

    podziwiam bajkowe pomysły i staranność wykonania
    Pozdrowionka
    serdeczne
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubie tu zaglądać i podziwiać te cuda !!dlatego ustawiam się w kolejce !pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolory i jakie cudeńka! Mam wielką ochotę na takie cukiereczki;-) pozdrawiam i czekam z nadzieją..

    OdpowiedzUsuń
  18. jak tu się nie zapisać?- oczywiście stajęw kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dołączam do zabawy ipozdrawiam serdecznie
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Zwariuję ze szczęścia jeśli te piękności trafią do mnie!:)
    http://mart0.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam na tak kolorowe Candy piszę się i ja...z taką kolorową ekipą wiosna szybciej przybędzie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyłączam się do zabawy z nadzieją, że uda mi się wygrać (jaką pewnie mają wszyscy biorący udział w zabawie:) W naszym wiejskim domu mieszkają trzy Twoje Anioły, które ze względu na charakter dostały imiona: Rosa (Anioł Różany), Viola (Anioł Lawendowy) i Marysia (Anioł z fartuszkiem w kratkę). Wszystkie zgodnie siedzą na niebieskiej półce i strzegą trzech mieszkańców naszego domu; a czasami schodzą z półkowego piedestału i zmieniają się w laleczki mojej córci:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne! Boskie- az brak mi slow. Oj ale byloby milo wygrac takie pieknosci!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne Candy! Zapisuję się od razu szybciutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Te aniołki i zajączki oraz inne Twoje prace podziwiam już od dłuższego czas. Bardzo mi się podobają. Od dziś nie jestem w tym osamotniona, bo przyłączyła się moja córeczka, której pokazałam candy.
    Może uśmiechnie się do nas szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za zaproszenie!!! Przed nami przeprowadzka! Więcej miejsca = więcej kątków dla Aniołów :-) Zatem czekamy i pozdrawiamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wyobrażam sobie by mogło mnie tutaj zabraknąć tym bardziej że stale zaglądam tutaj i zostaje z przyjemnością :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za wiadomość - z przyjemnością dopisuję się do listy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Łał! Na takie cudowności zgłaszam się prędko i bardzo chętnie:)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  30. wstyd nie zagrać..:) chętnie zaadoptuję wesołą gromadkę;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Spełnieniem marzeń byłaby wygrana takich arcydzieł :) Zapisuję się zatem z ochotą! Pozdrawiam i jak zawsze - chylę czoła przed takim talentem!

    momat1984@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne cuda, cudowności. A co jeśli nie mam bloga? Czy też mogę spróbować szczęścia?.... Pozdrawiam

    Oleńka

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczności same rozdajesz.
    Trafiłam tutaj dzisiaj poprzez miniART, no i zostanę na dłużej.
    Ja również będę czekać z niecierpliwością na wyniki Twojego candy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne prezenciki, chociaż jestem facetem też przytuliłbym się do takiego królika albo wybiegł z kolorową, wesołą torbą po zakupy.

    A może się uda?
    Jacek

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam serdecznie. Też dopisuję się do listy, tym bardziej, że moja przygoda z tildami zaczeła się właśnie tutaj... Były to dwie przepiękne anielice, które z całą swoją pozytywną energią poleciały aż do Afryki do tamtejszych sierotek... Mam nadzieję, że wywołały na ich bużkach taki uśmiech, jak u mnie, gdy je pierwszy raz zobaczyłam. Bo te aniołki naprawdę mają w sobie coś magicznego...

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczy mi się uśmiechnęły w ten wietrzny i szary dzień. Kapitalne są te wszystkie przytulaki.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem i chylę czoła

    OdpowiedzUsuń
  37. To ja też się zapisuję na takie cudowności. Już mam torbę (uszytą łapkami Avy. Nie muszę chyba dodawać, że należy do moich ulubionych :)

    Ania (anionek@poczta.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z radością się zapisuję i liczę na odrobinę szczęścia:)

    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne !!! ja też ustawiam się w kolejce, takie cuda, że trudno się oprzeć :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Zawsze byłam z postem trzecia lub czwarta a tu proszę ile chętnych .Pozostaje ustawić mi się w kolejce i poczekać na losowanie .Ja wierna wielbicielka i posiadaczka twojej twórczości.
    pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  41. Takim cudownościom trudno się nie oprzeć:) ustawiam się więc z nadzieją na wygraną.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cuda!!! Serdecznie pozdrawiam :) Ela

    OdpowiedzUsuń
  43. KOchana MOja, az mi sie geba usmiechnela do takiego cudo Candy! Mam juz dwa anioly od Ciebie, ale zajaca jeszcze nie, a juz wzdychalam do nich nie raz, zreszta jeszcze jeden aniol tez nie zaszkodzi. Inne nagrody tez super, ach moze mi sie poszczesci!
    sciskam serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję za zaproszenie do zabawy:)
    Jeden z Twoich Aniołków siedzi już sobie u moich rodziców w domu...ja chętnie przygarnę nie tylko aniołka bo zajączek i cała reszta też przebajeczne:)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  45. To w takim razie już wklejam banerek zabawy na swojej Waniliowej Chmurce.
    Wiesz, to wszystko jest takie śliczne, że nie mogę się napatrzeć.
    Ps: Masz fajowskiego królika:D

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękności!!!! Dołączam i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  48. Przecudne! Zapisuję się :) perhus@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Kolory są wspaniałe! W sam raz na okres, kiedy już nie zima, a jeszcze nie wiosna :) Mam nadzieję, że uda się wylosować :) http://bigheartmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem oczarowana tymi bajecznymi przytulankami.Bardzo szybko podbiły moje serce zarówno te urokliwe anioły jak i cudownie słodkie króliczki.Podziwiam też dobiór tkanin i tych wszystkich drobnych dodatków,ponieważ całość jest nie tylko perfekcyjna ,ale jednocześnie niezwykle ciepła.
    P.S.Jak już pisałam jestem zachwycona tym co zobaczyłam i chciałabym obdarować swoją córeczkę właśnie jednym z króliczków a siebie aniołem.Niestety te które wywarły na mnie największe wrażenie zostały już sprzedane i zastanawiam się czy jest możliwe ich powielenie.jotawij@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale ciepło od tych kolorków i stworków, które rozdajesz! No i ta perfekcja wykonania, którą podziwiam :) Przyłączam sie do candy z przyjemnością :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ależ bajeczne też chcę dołączyć!

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowności :) ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Są prześliczne! Jakże rozpogodziłyby te dni jeszcze zimowe i ponure i rozbudziły sny o wiośnie. Piękne kolory!aluzjailuzja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Ależ cudowne candy dla nasz przygotowałaś! :)
    Jestem pod wrażeniem i tym bardziej nie mogę przegapić takiej okazji :)
    Widzę, że z Avaromantica, który zapadł już od dawna w sen zimowy :/ muszę się przenieść tutaj :) tworzysz przepiękne (jak je nazywam) gałganiątka :))
    Pozdrawiam cieplutko i już biegnę spełnić warunki candy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Słodkie słodkości , cudne pastelowe kolorki , śliczności... - kto by ich nie chciał ? Oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowności! Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  58. króliczo i przesłodko:) zapisuję się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Какое все яркое, красочное и по весеннему радостное! Я участвую. Пусть я выиграю и с этими игрушками в моем доме поселится лучик солнца))))
    http://powitrulya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. bardzo chętnie wezmę udzial. Przecudne są Twoje prace. Pozdrawiam Joasia
    fresco@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziękuję za wiadomość i z przyjemnością (i malutką pastelową nadzieją) ustawiam się w kolejce ;)
    Pozdrawiam, sonik

    OdpowiedzUsuń
  62. Мне бы тоже хотелось поселить в доме такую радость!
    http://katakliptiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Wspaniałe Candy nam oferujesz ;-)
    Ogonek długaśny się ustawił ;-) to stanę sobie cichutko na końcu ...
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  64. ...Bo aniołki, zające i gąski są NAJWAŻNIESZE... ;) Kilka z Twoich aniołków zdobi już mój dom lecz z niedosytem ustawiam się w kolejce.. wraz z moją roczną Lenką :)
    Pozdrawiam serdecznie Marta ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Wszystko przepiękne! Grzechem byłoby nie spróbować :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Napatrzeć się nie mogę na te Twoje cudności:))
    Pozostawiam swój los w twoich rękach :D
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  67. Jakie cudne candy, zapisuje się koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Samo oglądanie tych pięknych rzeczy powoduje,że uśmiech pojawia się na ustach,a co dopiero stać się posiadaczką jednej z wielu cudowności...ustawiam się zatem w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Może do mnie się tym razem szczęście uśmiechnie - TAKIE PIĘKNE prezenty :))) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Urocze, kolorowe, wiosenne Candy:) Ustawiam się w kolejce i czekam na wyniki:) Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  71. O kurczaki!!! To lecę sie tu wpisywac bo bogactwo Twojego candy jest niesamowite i sama słodycz!!! Może mi się poszczęści bo 18 lutego mam urodzinki:)))

    OdpowiedzUsuń
  72. O rety! Jakie cudeńka. Prześliczne. Ja też się zgłaszam i już nie mogę doczekać się rozwiązania.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga - Iza.
    http://domowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Ależ cudowności! To i mnie nie moze zabraknąć:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Niezwykłe candy! Takie wiosenne, kolorowe... Prześliczne rzeczy :) Uwielbiam takie króliczki, dlatego zapisuję się. Mój mail: vilaya.pl@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapisuję się na ten cudowny zestaw rozweselający - kolory wspaniałe!. Pozdrawiam! Mój mail: nikola_o@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Wszystko, co przygotowałaś na candy tak skutecznie kusi kolorami, że nie sposób się oprzeć pokusie. Zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. W tej długaśnej kolejce po cudowności, które przygotowałaś nie może mnie zabraknąć.
    Liczę, że szczęście uśmiechnie się do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ależ kolorowe i bogate candy! Piszę się z przyjemnością :))

    OdpowiedzUsuń
  79. Ale cudne rzeczy rozdajesz,też się ustawiam...niestety kolejka ogromna,ale mam nadzieję.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Prześliczne candy...ach marzenie.Więc się zapisuję i marzę po cichutku:)
    Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudowne candy! Mam nadzieję, że moja domowa kolekcja tych cudowności się niebawem powiększy - zimowe aniołki potrzebują koniecznie wiosennych kompanów!
    miriel30@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. ja także z radością ustawiam się w kolejce:)
    Pozadrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Próbuję szczęścia, ustawiam eis w kolejce po cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  84. aniołki przesliczne .....wogole tak tu kolorowo przytulnie ach ...
    kwiatuszek1412@wp.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Wspaniałe, az uwierzyć nie mogę, ze tyle wspaniałości można wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  86. jakie kolorowe prezenty... wiec sie zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  87. Dziękuję za zaproszenie, szyjesz śliczności i chętnie staję w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja także chętna do kolejki
    Pozdrawiam Bożena anielskie-sekrety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Jak tu się nie zapisać na takie cudeńka. Moja córeczka byłaby przeszczęśliwa, mogąc utulić różowego zajączka, a że jej mama 19-go lutego ma urodziny (niezbyt miła cyferka pojawi się z przodu), to może choć szczęście dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  90. Cudne Candy, chętnie się zapisuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Ale cuda :) Oczywiscie, ze sie zapisuje !!!

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuję jako: lady_flower123
    Email: yolcia1@o2.pl
    Post:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/01/34-rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  93. Stoję w kolejce po te cudowności
    Pozdrawiam Magda :))))
    semijoe@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Trafilam przypadkiem przez kliknięcie banerka na innym blogu i jestem zachwycona... Będę zaglądać i podziwiać. Ustawiam się w kolejce. pozdrawiam serdecznie, Justyna (jusza1@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  95. uparcie też chcę wziąć udział w losowniu! (Chyba jestem jakaś lewa bo nie potrafię dodać posta:P) Ale walczę bo marzę o tych cudach od pierwszego wejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  96. Pienne rzeczy tworzysz :) zapisuje się więc na Candy :) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  97. śliczne śliczności :)i takie faktycznie na poprawę nastroju . pozdrawiam.Kasia R.
    telma26@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Oczywiście, że się ustawiam :) No i zaraz lecę rozglądać się po Twoim blogu, bo chyba mnie tu jeszcze nie było )

    OdpowiedzUsuń
  99. o kureczka! mało brakowało, a bym przegapiła.
    Staje w kolejeczce po takie przepiękne cukierasy:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  100. To może i mi się uda.Pozdrawiam serdecznie.uam20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Pozdrawiam serdecznie. Sliczne candy,nie sposob sie nie zapisac
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Jakie cudowności, aż usiadłam z wrażenia!! toż to prawdziwy koszyk obfitości:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Staje w ogonku po te cuda ;)Może mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  104. Fantastyzne candy. Ustawiam sie w kolejce bez dwoch zdan.

    OdpowiedzUsuń
  105. Przepiękne cukieraski. Na sam widok tych śliczności pojawia się uśmiech. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. I mnie tutaj nie może zabraknąć ;)
    Zapisuje się więc szybciutko i czekam z niecierpliwością na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  107. ...również ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  108. Cudowny pomysł na nazwę zabawy Pastelowe Candy :) Oby przywołało szybko wiosnę ... chętnie się dopisuję do listy a info o candy umieściłam u siebie . Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  109. Cudowne!Chętnie przygarnę :)
    magdalena
    magnow78@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  110. Witaj:) Jakoś tak siłą rzeczy szukam kolorków:)

    OdpowiedzUsuń
  111. Cudowne, piękne i te kolory!!! brak mi słów- staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  112. ja też chcę, ja też chcę! takie optymistyczne rozdawnictwo:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Zapisuję się licząc na szczęście

    OdpowiedzUsuń
  114. Te pastelowe cukierasy są cudne!!! Konkurencja duża, ale muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Pastele to kolory nadchodzącej wiosny. Także myślę,że wszystko świetnie nadawałoby się do mojego pokoju :)
    http://masnubes.pinger.pl/m/5062917/pastelove-candy

    OdpowiedzUsuń
  116. ja również ustawiam się w kolejce po candy.piękne rzeczy robisz ;-)
    Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. Piękne, kolorowe cukierki :)
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. Cudne są te cukierasy :) Zapisuję się z wielką ochotą, może tym razem uda mi się wygrać, a moja trzymiesięczna córeczka będzie miała cudne zabawki :) No i mnie coś może też zostawi :)
    Pozdrawiam,
    Gośka
    go_siek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. i ja także się zgłaszam i wklejam notkę na bloga ;) emilka_gryca@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Piękne prezenty do wygrania. Oczywiście zapisuję się. jolcia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Cudne wręcz rewelacyjne candy :).

    Od dziś codziennie będę klęczeć w koncie na grochu i prosić los o szczęście w losowaniu hihi.

    OdpowiedzUsuń
  122. Śliczne candy :)Ja też się zapisuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  123. Marzę o czymś takim :) Liczę na łut szczęścia.
    karolina.kijewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. Piękności! :-)
    Nie wiem jak to się stało, ale dostałam maila z zaproszeniem na candy - no i nie sposób się nie skusić jak takie cuda widzę!
    Pozdrawiam
    Ola

    ainuin1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. zapisuję się, dziękuję za zaproszenie .
    agnieszka_pel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. aaaaaaaaaa uwielbiam anioły, dziękuję za zaproszenie, oczywiście grzecznie ustawiam się w kolejce ...
    samych pastelowych ciepłych dni życzę
    kachna
    kblar@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Słodkości te maleństwa, więc szybko staje w ogonku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  128. Serdecznie dziękuję za zaproszenie.. jejku, jakiie cuda! A ja w życiu nic nie wygrałam :( mimo to zapisuję się z wielką nadzieją na zdobycie tych piękności!!

    OdpowiedzUsuń
  129. A co mi tam kolejka dłuuuuuuuuugaśna, ale spróbować zawsze warto:)
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga: http://kasiulkowetwory.blogspot.com/
    POZDRAWIAM SERDECZNIE- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  130. Dziękuję za zaproszenie.
    Może w końcu uda się.
    Pozdrawiam
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. takie słodkie, optymistyczne cukierasy - nie potrafię się oprzeć! staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Korzystam z zaproszenia i piszę się na candy>>:)

    OdpowiedzUsuń
  133. O rany jakie cudowności!!! Staję w kolejeczce może mi się poszczęści. Pozdrawiam Dorota
    dorota-swiatek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Bardzo piękne szyjesz Tildy. Prezenty przygotowane na Candy - przeurocze!!! Chętnie ustawiam się w kolejce:) Jako początkująca bloggerka z opóźnieniem, ale jak tylko nauczę się, wkleję obrazek w pasku.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  135. ..I ja stanę grzecznie w kolejce za tymi ślicznościami.. :)
    mgielka_26@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. No ciekawe, czy te piękne cudowności trafią do mnie?
    Pozdrawiam blogerkę i jej podglądaczy.
    lucynakusek@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. chłe chłe chłe trzeba by mieć niewiarygodne szczęście ,aby wygrać te cuda....ale może...cbea1968@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  138. zakochana w aniołach,czekam na wygraną http://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. Duże chętnych-dziękuję za zaproszenie i zapisuję się oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  140. Ach jakie ja mogę mieć szanse w tak długiej kolejce? Mam nadzieję, że wystarczające, by zdobyć takie pastelowe cudności! :)

    OdpowiedzUsuń
  141. nagrody super, komentarzy dużo, ale też się zgłaszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Ciesze sie ,ze znalazlam Twojego bloga i milym zaskoczeniem dla mnie byl fakt ,ze mam Twoje anioly w domu :)jestem gotowa przyjac nastepne :D
    Link zamieszczony
    www.majowa2.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  143. Końca kolejki nie widać, uffff...dobrnęłam jakoś do końca :)Jakie śliczności chcesz ofiarować :) Oczywiście ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Piękności do wygrania!
    Ustawiam się koniecznie

    http://obsesjakasiulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. Dziękuję za zaproszenie:) Oj kusisz, kusisz... jeszcze takie kolorki:) Banerek już jest, a teraz pozostaje czekać grzecznie na losowanie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  146. Jaka gigantyczna kolejka, ale jakie pyszne słodkości :D Ustawiam się w kolejce i czekam z niecierpliwością
    Pozdrawiam serdecznie
    m.kuszak@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  147. No i jak tu nie być chętnym na takie cudne prezenty :) zapiszę się i ja :))
    mariolagumi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  148. Ustawiam się w kolejce. Mariola
    mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  149. Przepiękne Candy - zapisuję się, może mi się uda :)
    Ne mam bloga, na którym mogłabym umieścić informację o Twoim Candy - żałuję, bo jest cudowne i pokazujące jak piękny jest świat :)
    gosik2@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  150. Prześliczne rzeczy, więc z ogromną chęcią się ustawiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  151. ...dziękuję za zaproszenie na candy, rzeczywiście nie może mnie tu zabraknąć...

    OdpowiedzUsuń
  152. Przepiękne cukierasy! Muszę się ustawić koniecznie! Pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie:)
    marta28170@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  153. O matko! Tyle ludziów?!Dzięki za zaproszenie ale z góry już przesądzone,że mnie szczęście ominie :(

    OdpowiedzUsuń
  154. jejku żeby mi szczęście dopisało, i żebym wygrała te cukieraski dla mojej Zuzanki:)
    zapisuję się:) wiola
    co_nowego_w_raju@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  155. ja, ja , ja !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  156. Candy rozwiewające zimowe dni :) Mimo, że kolejka bardzo długa, ustawiam się w niej grzecznie i czekam z niecierpliwością na losowanie tych cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  157. Paulo Coelho powiedział:
    Anioł zawsze nas ochrania, jest darem boskim - nie trzeba go wzywać. Oblicze twojego anioła ukazuje się zawsze, gdy ze szlachetnością odnosisz się do świata. Jest strumieniem, polem, błękitem nieba.

    Luciano de Crescezo zaś stwierdził :
    Każdy z nas jest aniołem, który ma tylko jedno skrzydło. Jeśli chcemy wzbić się ponad ziemię, musimy wziąć się w objęcia.

    Ludzie nie widzą aniołów bo tych ze skrzydłami nie widać,
    a tym innym nie widać skrzydeł…
    Mijamy je, natykamy się na nie, bo anioły mają swoje własne drogi, ale one często krzyżują się z naszymi i wtedy możemy je spotkać…

    Dobre słowo, uważność, czułość i delikatność...
    Wszyscy tego potrzebujemy, ale możemy też ofiarować ten dar innym...Ty AVO dajesz nam te cudowne skrzydlate cudne istotki...siedzą u mie w pokoju...jadalni...łazience...usmiechamy się do siebie wzajemnie...kazdego dnia...dziękuję:)

    Z pozdrowieniami od kochającej i dla Kochającej Anioły, również te 'ziemskie' czy 'domowe'
    Renata z Gdyni

    OdpowiedzUsuń
  158. Słodko! Staję w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  159. piekne tworki! i kolorki sliczne, aż sie ciepło robi od ich widoku mimo tego, że zima wróciła :)
    oczywiscie z checią wezmę udział w zabawie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  160. Slicznosci i w takich wiosennych kolorkach:)z przyjemnoscia staje w tej dlugalachnej kolejce:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  161. Cudne,takie wesołe,wiosenne:))
    Stawiam się w kolejce po te słodkości!
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  162. Dziękuję za odwiedziny na blogu :) Z miłą chęcią dopisuję się do listy, bo nagrody wspaniałe! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  163. oj chyba nie mam juz szans,tyle chętnych na te cudowności!!!ale zapisuję sie!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  164. Grzechem byłoby nie skorzystać z zaproszenia :)
    Więc jestem!

    OdpowiedzUsuń
  165. Cudne, kolorowe Candy z miłą chęcią się zapiszę:))!! Pozdrawiam i czekam na losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  166. Wspaniale candy, piekne rzeczy,
    ustawiam sie chetnie w kolejce:) pozdrawiam
    zfadhel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  167. cudne! ten aniołek to czyste marzenie po prostu...
    może przy odrobinie szczęścia uda się mi-było by to moje pierwsze wygrane candy i pierwsze takie cudne wspaniałości-od dawna marzę o takich.
    Pozdrawiam serdecznie.

    MON.
    poziomeczka20@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  168. Piękne rzeczy tworzysz. Ja nie mam zdolności w tym kierunku. Tym bardziej cieszyłabym się gdyby to mnie przypadła tak wspaniała wygrana.
    Pozdrawiam ciepło hania:)))

    OdpowiedzUsuń
  169. Staje w kolejce bardzo grzecznie i mam nadzieje, ze do mnie uśmiechnie sie szczeście :)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  170. Po prostu cudowności!!!
    Takie żywe, wiosenne kolory:)
    Grzecznie ustawiam się w kolejce po te wspaniałości...
    żeby się udało, żeby się udało:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  171. OMG! Tyle wspaniałości? To nieprawdopodobne! Zgłaszam się moze wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  172. cholerka, za dużo chętnych...za dużo.... ale bardzo mi sie podobają takie cudeńka... Już stoję:-)

    OdpowiedzUsuń
  173. Dziękuję za zaproszenie i chętnie zapisuję się do tak pięknego candy. 18.II to dla mnie ważny dzień, wyjaśnienie wysłałam na maila.

    OdpowiedzUsuń
  174. Dziękuję za zaproszenie i z chęcią się zapisuję :) chociaż szanse marniutkie przy takiej ilości zgłoszonych... ale kto nie gra, ten nie wygrywa ;) zatem z niecierpliwością czekam na losowanie! Pozdrawiam
    http://mala-manufaktura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  175. Aleś narobiła. Takiego tłoku to się nie spodziewałam ale cóż się dziwic skoro takie cuda chcesz komuś podarowac. Jak dla mnie Twoje prace są zjawiskowe. Podziwiam ludzi szyjących Tildy. Są urocze.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  176. rzeczywiście ogrom gości u Ciebie, każdy tu zagląda aby napawać oczy Twymi cudnościami :)

    OdpowiedzUsuń
  177. Wow!!!!
    Przecudne prace.
    Dołączam do kolejki.
    Pozdrawiam.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  178. Piękności też sie zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  179. Oczywiście zapisuję moją Tosię - nową przyjaciółkę Piżamowego Aniołka, kto wie może będzie szczęściarą :), piękny świat, cudne prace, umilają czekanie na wiosnę, ubogacają wyobraźnię i ocieplają dom i serce :)

    pozdrawiam serdecznie
    ANB Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  180. Jak wiosennie... Pozdrawiam i zapisuje sie w kolejce.
    ewa.m9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  181. Nie mogę nie odpowiedzieć na zaproszenie (dziękuję!), więc się zapisuję ;)
    Może akurat się uda ;)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  182. Zapisuję się szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  183. Ale cudowności, dopisuje się do listy oczekujących.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  184. ŚLICZNOŚCI JESTEM POD WIELKIM WRAŻENIEM TWOJEGO TALENTU:)
    dzianga1@wp.pl
    pozdrawiam i zapisuje się na te cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  185. Witam :) Cuda, cudeńka !!! Oczywiście ustawiam się w kolejce po te piękności. Pozdrawiam pogodnie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  186. Koleja długa, co raczej dziwić nie powinno. Ustawiam się grzecznie i czekam na odrobine szczęścia w losowaniu.
    Przydał by mi sie taki rozweselacz na mój depresyjny nastrój...

    OdpowiedzUsuń
  187. Cudowne, piękne ... Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam ;-)

    Magda
    qowalska6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  188. N takie kolorowe candy to i ja ustawiam się w długiej kolejce..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  189. O rany jaka długa kolejka, jak za kawą w PRL-u, ale się ustawię, może wygram dla wnusia.

    OdpowiedzUsuń
  190. Dziękuję za zaproszenie :) Jestem ostatnia, ale czasami ostatni bywają pierwszymi więc... postoje...

    OdpowiedzUsuń
  191. Jest pięknie, delikatnie, więc piszę się i ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  192. ..cudawianki! :-)

    Nie mam jeszcze bloga, dlatego zostawię moj adres email: irassphotography@gmail.com

    Z nicierpliwoscia czekam na wyniki :-)


    Paula

    OdpowiedzUsuń
  193. Jaka długa kolejka ale ustawiam się na szarym końcu!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  194. Takiego Królisia to chętnie przygarnę :))) Inne rzeczy także, a jakże!

    OdpowiedzUsuń
  195. Piękne twory :)

    Także liczę na łut szczęścia w losowaniu :)

    Mój email: bebuch@gmail.com (nie mam niestety własnego bloga)

    OdpowiedzUsuń
  196. ale cudeńka moje dziecko by normalnie oszalało na punkcie takich słodkości z mała nadzieją ale staje w szranki

    OdpowiedzUsuń
  197. Ja tak całkiem nieśmiało...może mnie się poszczęści? Świetne rzeczy robisz!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.