poniedziałek, 21 lutego 2011

NEW! Anioły i zające neonowe


Dlaczego neonowe? Bo szyte z boskiej,brązowej,grubej bawełny, która przepięknie uwydatnia kolory ubranek. Jestem zdumiona,że ciemniejszy odcień wprowadził taką różnicę! Zakochałam sie w tym aniołku od pierwszego wejrzenia,co jest rzadkością u mnie:) Podbił moje serce,jest tak uroczy,że muszę sobie takiego uszyć!
Aby aniołkowi nie było smutno, to ma zajączka do pary, w tej samej kolorystyce.Zajączek trzyma w łapce stożek pełen ręcznie formowanych kwiatuszków.Oh, będzie wiecej rzeczy z tej tkaniny,bo jest boska! Zapraszam na allegro,gdzie możecie kupić tą dobraną parkę:)

9 komentarzy:

  1. boskie, rzeczywiscie:)
    buziole
    B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie kontrast jest świetny. Zajączek w szczególności przypadł mi do gustu, taki z niego słodziak.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też szczególnie ujął zajączek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, szczególnie zajączek. Pieknie kontrastują kolory.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten aniołek to taki mulatek trochę :) Ja chyba preferuję jednak białe - jakieś takie bardziej anielskie mi się wydają. Za to ten materiał na króliku - wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknisie, a materiały śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przesliczne :) jaka sliczna sukienusia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuszący ;-) aniołek i rozkoszny króliczek. Niesamowity duet.Chylę czoła przed niekończącą się wyobraźnią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny aniołek a towarzysz króliczy przesłodki:))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.